پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۷
کد خبر: ۱۲۲۴۳۹
|
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

کارگاه قصه‌گویی «بهار در زمستان» برای کودکان انقلابی

کتابخانه علامه جعفری منطقه5، برنامه «بهار در زمستان» را به مناسبت گرامی‌داشت دهه مبارک فجر و با شعار محوری آینده روشن برای کودکان برگزار می‌کند.
کارگاه قصه‌گویی «بهار در زمستان»  برای کودکان انقلابیبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ برنامه «بهار در زمستان» به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و گرامی‌داشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در قالب کارگاه قصه‌گویی و ساخت کاردستی بصورت کلاژ ویژه کودکان کودکان با موضوع انقلاب با حضور «پری رضوی» نویسنده ادبیات کودک و نوجوان، روز پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه ساعت 10:30 برگزار می‌شود.
 

هدف از اجرای برنامه «بهار در زمستان» علاوه بر آشنایی کودکان با موضوع انقلاب اسلامی، در راستای کمک به پرورش قدرت بیان و عواطف و افکار کودکان، تقویت و پرورش نیروی تخیل، تحریک قوه‌ی ابتکار و ابداع، ایجاد عشق و علاقه به ادبیات، رشد اعتماد به نفس، برآوردن نیازهای عاطفی کودک و آماده ساختن او برای دریافت پیام‌های اخلاقی و انسانی است.


کودکان علاقه‌مند برای شرکت در این کارگاه رایگان می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک به کتابخانه علامه جعفری واقع در بلوار فردوس شرق، خیابان حسن آباد، انتهای کوچه چهارم مراجعه و یا با شماره 44091043 تماس بگیرند.

نظر شما